Hranice mezi PR, marketingem i obchodem nikdy nebyla tenčí.
S publikem komunikujeme v reálném čase a o to hlubší musí být příprava kampaně. Efektivní nastavení kampaně dnes již umožňuje měřitelnost digitálního PR.
Poznejte názory a potřeby svých zákazníků, budujte vztah s veřejností i médii.
Fenoménem dnešní doby je internet a online média. Online nabízí díky své interaktivitě velmi zajímavý nástroj pro práci s cílovou skupinou a zároveň umožňuje okamžité vyhodnocování efektivity i v oblasti Public relations. Již nestačí mít vlastní internetové stránky, je vhodné jít svým zákazníkům naproti a zaujmout je. Vaši zákazníci dokáží ihned nalézt informace, které hledají, vytvořit si na Vás názor a udělat rozhodnutí.
Kreativní PR koncepty projektů mají značnou odezvu, a to především díky videím, sociálním sítím, diskuzím, které nelze v rámci přípravy strategie vynechat.
Nástroje online PR:
Budováním dobrého jména a image je základním kamenem pro Vaše PR aktivity. Kdokoliv se dnes snaží najít informaci, ověřit si fakta či zkušenosti jiných, ujistit se ve svém rozhodnutí, zaměří se na internet. Je jen na Vás, jakou informaci o sobě zákazníkovi předáte. Reference Vašich zákazníků jsou pro Vás to nejdůležitější a mělo by být Vaší prioritou dát o sobě v tomto pohledu vědět. Negativní reakce na internetu Vám naopak mohou velice ublížit, tím spíš, pokud jsou závažné, zůstanou bez odezvy a jsou snadno dohledatelné a umístěny na místech, kde budou zobrazovány velmi dlouho. Náprava škod a znovunabytí důvěry, pokud z nějakého důvodu dojde k poškození jména nebo reputace je velmi časově i finančně nákladná záležitost, proto je vždy dobré těmto následkům předcházet.
Zařídíme, aby média Váš produkt milovala a dostaneme Vaši značku mezi lidi.
Dovolte zákazníkům poznat Vaši lidskou stránku, seznamte se s nimi osobně.
Ochráníme Vaši pověst i tržby, zvládáme i nejtěžší krizové situace.
Sledujeme a vyhodnocujeme vše, co Vás zajímá. Analyticky a graficky zpracováváme na míru pro Vaše potřeby.
Nebojte se kamery! Naučíme Vás komunikovat s médii, co říct, kdy to říct, jak, čemu se vyvarovat a jakým způsobem
Komunikační strategie pro internet – diskuze, blogy, sociální sítě, online média, reputation management