Hranice mezi PR, marketingem i obchodem nikdy nebyla tenčí.
S publikem komunikujeme v reálném čase a o to hlubší musí být příprava kampaně. Efektivní nastavení kampaně dnes již umožňuje měřitelnost digitálního PR.
Při příležitosti 10. výročí této úžasné značky v České republice.
Měli jsme tu čest účastnit se velkolepých oslav L’Occitane při otevření zrekonstruované prodejny v pražském OC Palladium.
Francouzská značka přírodní kosmetiky L’Occitane slaví 10. výročí na trhu v České republice. V pondělí 12. května 2014 v 17. hodin se znovuotevřela zrekonstruovaná prodejna v pražském Palladiu inspirovaná útulnými provensálskými obydlími a propukla oslava plná dárků i narozeninových hostů.
Představily se produkty nové řady Neroli & Orchidej z kolekce de Grasse. Všichni zákazníci mohli bezplatně využít konzultací péče o pleť a masáže rukou v orchidejovém poli.
Kromě akčních nabídek a dárků jste se mohli potkat s našimi VIP hosty, herečkou Danou Morávkovou a hercem Janem Čenským, kteří s námi přišli oslavit 10. výročí.
Nechyběl samozřejmě ani narozeninový dort 10 let L’Occitane.
Zařídíme, aby média Váš produkt milovala a dostaneme Vaši značku mezi lidi.
Dovolte zákazníkům poznat Vaši lidskou stránku, seznamte se s nimi osobně.
Ochráníme Vaši pověst i tržby, zvládáme i nejtěžší krizové situace.
Sledujeme a vyhodnocujeme vše, co Vás zajímá. Analyticky a graficky zpracováváme na míru pro Vaše potřeby.
Nebojte se kamery! Naučíme Vás komunikovat s médii, co říct, kdy to říct, jak, čemu se vyvarovat a jakým způsobem
Komunikační strategie pro internet – diskuze, blogy, sociální sítě, online média, reputation management