Hranice mezi PR, marketingem i obchodem nikdy nebyla tenčí.
S publikem komunikujeme v reálném čase a o to hlubší musí být příprava kampaně. Efektivní nastavení kampaně dnes již umožňuje měřitelnost digitálního PR.
Náš nový mediální analytik
Vystudoval Fakultu humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze v oboru Sociokulturní antropologie.
Do Just Communication přichází z největší pojišťovny v České republice, kde měl na starosti koordinaci asistenčních zásahů. V současné době si rozšiřuje znalosti studiem personálního řízení na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.
V Just Communication bude zastávat pozici mediálního analytika a zodpovídat za oddělení monitoringu médií.
Zařídíme, aby média Váš produkt milovala a dostaneme Vaši značku mezi lidi.
Dovolte zákazníkům poznat Vaši lidskou stránku, seznamte se s nimi osobně.
Ochráníme Vaši pověst i tržby, zvládáme i nejtěžší krizové situace.
Sledujeme a vyhodnocujeme vše, co Vás zajímá. Analyticky a graficky zpracováváme na míru pro Vaše potřeby.
Nebojte se kamery! Naučíme Vás komunikovat s médii, co říct, kdy to říct, jak, čemu se vyvarovat a jakým způsobem
Komunikační strategie pro internet – diskuze, blogy, sociální sítě, online média, reputation management