Hranice mezi PR, marketingem i obchodem nikdy nebyla tenčí.
S publikem komunikujeme v reálném čase a o to hlubší musí být příprava kampaně. Efektivní nastavení kampaně dnes již umožňuje měřitelnost digitálního PR.
Právě nás najdete na vyhlášení 5. ročníku této soutěže.
Měli jsme tu čest účastnit se vyhlášení Daňař & daňová firma roku 2014 s Komorou daňových poradců ČR (www.kdpcr.cz).
Osobnosti v daňové sféře ČR pro rok 2014 byly zvoleny v uplynulých dnech v rámci soutěže Daňař a daňová firma roku. V pořadí pátý ročník vyhlásil za rok 2014 ty nejvýznamnější osobnosti v celkem šesti kategoriích, a to jak z řad komerčních subjektů, tak i státní správy. Koho nakonec odborná veřejnost vybrala? Vyhlášení proběhlo v prostorách ERA svět v Praze 1. Anketu tradičně pořádá DaněMEDIA s.r.o. ve spolupráci s Komorou daňových poradců ČR a dalšími partnery.
Daňová osobnost roku 2014:
V soutěži Daňař a daňová firma roku 2014 za státní daňovou sféru zvítězila s největším počtem hlasů: JUDr. Eva Kostolanská (Odvolací finanční ředitelství). Osobností za komerční daňovou sféru pak pro rok 2014 je:
Ing. Jana Skálová, Ph.D., členka Prezidia Komory daňových poradců ČR, a daňová poradkyně ze společnosti TPA Horwath.
Nejlepší lektor/lektorka v daních:
Ing. Iva Rindová (FÚ pro Královéhradecký kraj).
Nejžádanější zaměstnavatel v daních
Byla zvolena taková daňová firma, kde by nejraději chtěli potenciální zaměstnanci v tomto oboru pracovat (nebo už pro ni případně pracují):
Nejžádanějším zaměstnavatelem v daních byla na základě hlasování zvolena společnost PwC ČR.
„Ocenění, které dostáváme již potřetí v pětileté historii jeho udílení, si velice vážíme, neboť vyjadřuje vůdčí pozici PwC v daňovém poradenství jak v očích našich zaměstnanců, tak odborné a laické veřejnosti. Důraz klademe jak na odbornou kvalitu naší práce, tak na kvalitu vztahů s našimi zaměstnanci a klienty,“ říká David Borkovec, vedoucí partner Daňových a právních služeb PwC Česká republika.
Zařídíme, aby média Váš produkt milovala a dostaneme Vaši značku mezi lidi.
Dovolte zákazníkům poznat Vaši lidskou stránku, seznamte se s nimi osobně.
Ochráníme Vaši pověst i tržby, zvládáme i nejtěžší krizové situace.
Sledujeme a vyhodnocujeme vše, co Vás zajímá. Analyticky a graficky zpracováváme na míru pro Vaše potřeby.
Nebojte se kamery! Naučíme Vás komunikovat s médii, co říct, kdy to říct, jak, čemu se vyvarovat a jakým způsobem
Komunikační strategie pro internet – diskuze, blogy, sociální sítě, online média, reputation management